dimarts, 18 de febrer del 2014

EL NOSTRE HORT!!

L'HORT D'INFANTIL JA HA DONAT FRUIT!!
Ja han crescut els enciams i les bledes!! Per aquest motiu els hem hagut de collir.
Amb les bledes hem fet una truita boníssima, i els enciams els hem repartit per portar-los a casa. 
El llimoner del pati de les bicicletes també té moltes llimones, i hem pogut agafar les llimones que ja són grogues. Les hem repartit perquè tothom les pugui provar.

Esperem que us hagin agradat.

Fotos de P3

Fotos de P4

Fotos de P5
  

2 comentaris:

  1. Estic molt contenta de que el Marc Ali hagi volgut menjar la truita, a casa no hi ha manera!!!!!

    ResponElimina
  2. L'Alan va voler fer suc amb la seva llimona....vaig haver d'empasarme'l jo, intentant posar bona cara!!Massa àcid(no m'agrada el suc de llimona) jajajajaja ayyyyy el que hem de fer per els petits!! M'encanta la iniciativa de l'hortet, l'Alan ja té experiència amb l'hort de l'avi, es tot un pagés!! Enhorabona per la truita, em feu venir gana.....

    ResponElimina